söndag 18 mars 2012

Behöver lite tips och råd.
I höstas blev ju killarna här hemma sjuka i någon vääääldig elak magbakterie vilket varade länge Anders mannen var hemma i 13 veckor från jobbet pga denna magsmärta och lilla sonen Linus i 4 nästan 5 veckor från skolan :( men nu är dom mycket bättre.
Detta gjorde att Anders gick upp mycket i vikt och de nya året bestämde vi oss att bli duktiga på att tänka på vad vi äter och att äta frukost, lunch, middag mm vilket vi e väldigt dåliga på.
Så nu tränar vi ordentligt :) tycker jag i vilket fall fast önskade på ännu mera resultat :( så man blir puschad att fortsätta. Tur att man har vänner som puschar än ;)
MEN hur ska man orka och få mera krafter till att bränna fet ??? för de e ju de jag måste göra. Jag VILL så gärna få tillbaka en plattmage (även om de var väääldigt längesedan man hade de) men de känns som ett hopplöst fall :( :(
Förlåt men hade man haft mycket pengar hade jag tagit hjälp av nån doktor som kunde fixa min "gravid/mamma"mage snygg igen, jag hade inte tvekat...fast med min otur så hade de säkert gått fel och jag hade fått något jätte fel el ärr i stället.
Nä så nu måste jag hitta något sätt att förbränna mer el något ?? Tips??? någon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar