tisdag 1 mars 2011

En toppen helg

Vilken toppen helg, först var de Fest på Fredagen På kvillebiljard där vi firade Ulrik som blev gubb (40år) ;) el hur Darling Gud så gammal han blev ;)
Tack Ulrik för en dunder fest, Så roligt att träffas alla vänner.


Sen på Lördagvar de dax för mig att få sitta och pyssla hela lördagen lååång. Tack girls för en som alltid mysig dag.
Jag fick gjort 1 ynkig "liten" Layout. Känner att jag inte har så många roliga kort att använda men SNART har jag massor för om en 1 månad (6 April)åker vi till USA och där lär jag ta måååånga kort.
Men jag fick gjort 3st (4)kort som e beställda av min kära kollega.
Tyvärr gick de inte så bra att scanna 1 men håll till godo med dessa två :)





Killarna var på SCI FI mässan på lördan de tyckte den var bättre förra året mer att se förra året men de var väldigt nöjda efter som de ÄNTLIGEN fick köpa sina efter längtade "svärd"








Ha de gott allihopa

2 kommentarer: